U procesu savjetovanja naših klijenata cilj nam je kroz međunarodno priznate metode analizirati postojeće stanje, definirati zajedno s managementom krajnji cilj savjetovanja te definirati korake između, koji će omogući ostvarenje postavljenih ciljeva. Dugogodišnje praktično iskustvo naših savjetnika omogućava PUPPIS-u kreiranje i prepoznavanje posebnih metoda koje su prilagođene specifičnim zahtjevima i značajkama svakog klijenta. Želeći klijentu ponuditi cjelokupnu uslugu proces savjetovanja se obično sastoji od sljedećih koraka.
Usluge poslovnog savjetovanja spremna su koristiti samo one tvrtke koje u svom razvoju žele krenuti na stepenicu više. Iskorištavanjem specifičnog znanja i alata poslovnih savjetnika tvrtki ostaje više vremena da se koncentrira na svoj osnovni posao i da bez pokušaja i pogreški uvodi nova poslovna rješenja. Savjetnici PUPPIS savjetovanja posjeduju široka znanja te dugogodišnje iskustvo u postizanju visokih ciljeva. Ponekad je upravo „neutralnom” promatraču sa strane lakše sagledati problem i pronaći odgovore na pitanja daljnjeg razvoja.
Cilj poslovnog savjetovanja je informirati i educirati prodavače, voditelje, direktore, managere kao i sve poslovne ljude o novim trendovima i izazovima u poslovanju, te dati konkretne i savjetodavne odgovore na pitanja s područja poslovanja s kojima se svakodnevno susreću.
Područja podrške:
Marketing je proces koji je sastavljen od niza istovjetno važnih elemenata. Zanemarivanjem jednog i njih ili njihova neusklađenost može ugroziti ostvarivanje zacrtanih ciljeva ili umanjiti učinak poduzetih napora. Upravo iz tih razloga PUPPIS savjetovanje svojim klijentima nudi potpunu podršku u području marketinga upotpunjavajući osnovnu djelatnost marketing savjetovanja s uslugama provjerenih partnera kako bi konačni rezultat bio prepoznatljiv, snažan i uspješan brand.
Područja podrške: